Jegyzetek, kommentárok, gondolatok...

Bajtai Kornél szerzői oldala

Bajtai Kornél szerzői oldala

Tetszik?

2014. december 11. - bettmen

szocccs.jpgSzülettem. Örültek. Beszélni kezdtem. Boldogok voltak. Később már kevésbé. Járni kezdtem. Később óvodába is. Beszéltem. Sarokba állítottak. Megbánás helyett is beszéltem. Visszaállítottak. Iskolába indultam. Beszéltem és írtam is. Tetszett. Nekem. Másoknak részben. Felavattak. Vörös lettem és büszke rá. Staféta jött. Integettünk. Meg zászlót lobogtattunk. Vöröset és kék-fehér-pirosat. Majd szóltak. Ez már nem divat. Csodálkoztunk. Nem értettük. Beszéltem és írtam is. Nem nagyon tetszett. Pofont ígértek. Diplomát adtak. Akkor még tudásért. Magyar Szó. Írtam. Sokat és egyre többet. Kezdetben tetszett. Másoknak. Aztán már csak részben. Pannon Rádió. Beszéltem. Tetszett. Díjazták. Még többet beszéltem. Nem annyira díjazták. Álságos világban álhíreket gyártok. Írok. És beszélek. Tetszik?

 

Sokadszor is köszönet Szalai Attilának, amiért megrajzolt.

A bejegyzés trackback címe:

https://bajtaikornel.blog.hu/api/trackback/id/tr376975873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása